lørdag den 17. februar 2007

Smil!


Humøret er steget et par grader, omend det ikke er helt i top.
Det hjalp lidt at rase ud, sove på det og så prøve at tænke på, at jeg trods alt har gjort mit bedste. Mere kan ingen forlange, men jeg kan ikke holde ud at tænke på, hvis det ikke er godt nok.
Kristine og jeg har haft en skøn dag. Vi har oset nede i byen, købt nogle fødselsdagsinvitationer, en enkelt bog, nederdel, bluse, hotdog, vingummi mv. Jeg fandt også oversigten over Onions mønstre. Jeg har en ide om, at jeg vil prøve at sy en enkelt ting eller to til Kristine. Jeg har aldrig syet tøj før, så det kan være der skal et langt tilløb til, men modellerne ser gode ud.
Vel hjemme igen har vi læst den nyindkøbte Plet-bog, spillet vendespil, ryddet op på Kristines værelse og i skabet, tumlet rundt og kildet hinanden. Det har været rigtig dejligt!

Ingen kommentarer: