mandag den 27. oktober 2008

WIP-eliminering

Mønster: 48 masker, boomeranghæl, str. 39.
Garn: 6-trådet Opal, farve ? F
orbrug 86 gram.
Pinde: 3,5 mm strømpepinde.
Hotte? Ja, de er varme, meeeen jeg synes faktisk ikke de er så pæne. Jeg er ikke til sådanne bolchefarvede sokker - der er nok lidt for meget 'fru-juristen' over mig trods alt. Så selvom garnet var billigt, så er garn ikke alt.... Men jeg kan dog konstatere, at de er gode til at futte rundt i herhjemme inden der er blevet tændt op i brændeovnen
Og så er det på tide at få strikket et par strømper med kilehæl. Boomeranghælen er fin og nem og sidder udmærket på foden, men det er mig umuligt ikke at få et lillebitte hul i sidderne ligemeget hvor meget jeg strammer garnet.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Bra å få sånne wip'ser av pinnene - og føttene ser da i alle fall ut til å like bolchestrømper;-) Artig ord!