søndag den 6. februar 2011

Conwy

Det er weekend igen - en af dem uden planer og uden sygdom:-) Så der er blevet tid til både at ordne vasketøj og stryge, besøg af oldemor, strikke Conwy-strømperne færdige og rydde HELT op i strikkekurven. 'Lange skygger' af Anettes Danielsen har ligget i kurven i over et år. Jeg synes stadig det er en fin model, men må erkende at med så lang liggetid, så frister modellen ikke nok til at jeg får den strikket. Så manden trådte til og hjalp med at trævle 1½ ærme op.
Ergo er jeg er nu i den sjældne situation at jeg intet har på pindene! Andreas skal vist nok have en hue og en halsedisse, men der venter et par lange køreture i nær fremtid, så det venter jeg lidt med. Mon ikke det bliver noget til mig selv?

Her i hvert fald et billede af de færdige strømper:
Mønster: 'Conwy' fra Knitting on the Road af Nancy Bush. Opskriften er fulgt til punkt og prikke og de passer perfekt.
Garn: 83 gram Lorna Lace Shepherd Sock i farven 'Cookie's Deep Dark Secret'. Herligt navn til en mellem mørkeblå farve der matcher perfekt til et par jeans.
Pinde: 2,25 mm.
Hot? Et af mine absolut favoritstrømpegarner (hvis ikke favoritten). Blødt, holdbart, lækkert at strikke med og fås i masser af fantastiske farver. Det er ren selvforkælelse til fødderne.

I næste uge tæller jeg ned - startende i morgen (mandag) ved 4....

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Imponerende... det ville føles helt mærkeligt med ingenting på pindene (i min verden), men det er ret sejt gået!

Smukke strømper!

Hvad skal du i gang med nu, så? ;)

Strikkeheksen sagde ...

Den situation kan jeg slet ikke forestille mig - ingenting på pindene!!! Helt utænkeligt ;-)

Superlækre strømper :-)

Ulla sagde ...

Conwy strømperne er så flotte, jeg strikkede dem til gave. Det er en sjov fornemmelse ingen projekter at have igang. Så er det bare ind på garnlageret og frem med bøgerne for at søge inspiration.
Lad mig gætte er det vinterferie eller barsel du tæller ned til?

Birgitte sagde ...

Uger eller dage? :)
Skønne strømper - og sejt at du har tømt strikkekurven!

jasonbob sagde ...

balenciaga sneakers
supreme
bape hoodie
jordan 4
golden goose shoes
yeezy
kyrie 5
golden goose sale
balenciaga sneakers
kyrie 6 shoes