torsdag den 10. november 2011

I dag...

... har været en god dag:
:: Johannes besluttede sig for at sove en god formiddagslur for første gang i flere dage
:: Ergo fik jeg strikket flere omgange på Marina
:: Johannes 1. tand brød igennem (årsagen til den dårlige søvn??? kombineret med en gedigen forkølelse)
:: Mødregruppe - råhyggeligt!
:: Johannes sov igen en god eftermiddagslur, så Andreas og jeg fik leget.
:: Jeg fik færdiggjort et par sokker til manden - årets 2. par. Han fortjener dem - både fordi han bruger dem flittigt og fordi han tager Johannes rigtig mange nætter, så mor kan sove.
Mønster: Det samme som altid.
Garn: 78 gram Regia tweed i koksgrå og 76 gram koksgrå Sisu - ialt 154 gram.
Pinde: 3½ mm.
Hot: han har ikke taget dem af siden de blev færdige og fotograferet...
Johannes - nu med tand:-)
:: Jeg har fået skrevet et blogindlæg og om lidt skal jeg forkæle mig selv med at starte på et nyt projekt.

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Han ser fantastisk ud med tand ;-) Jeg er også i gang på sokkefronten i øjeblikket - det er altså utroligt så megen glæde sådan et par hjemmestrikkede sokker kan producere - og så er de jo hyggelige at sidde med :-)