tirsdag den 30. januar 2007

215 x 98

Så stort endte mit web-sjal med at blive!!
Jeg er super tilfreds - det er blevet lige nøjagtigt som jeg havde forestillet mig inden jeg gik i gang.

Jeg har ellers ikke været venner med strikketøjet hele tiden, og så er det ekstra rart at føle at det betaler sig at kæmpe videre!

Købt som kit hos Markno.
Forbrug: 150 g Inca Alpakka og lidt over 50 g evilla pladegarn.
Pinde: 6 mm addi turbo.


Oprindeligt var der kun 100 gram alpakka med kittet, men jeg syntes sjalet blev for lille (jeg er en frossenpind). Jeg kan godt lide at der rigtigt kan "puttes" i det.

Det er super blødt og pladegarnet giver nogle fine effekter med farveskift, som måske kan anes på billederne.

Der er stadigvæk en del pladegarn tilbage, men jeg tror lige jeg tager en lille pause fra det - kan "desværre" ikke komme i tanker om nogle ideer til det.
Så er Pisa også kommet på pindene. Jeg kan godt få lidt præstationsangst, når jeg på diverse blogge kan se hvor HURTIGT ngole bloggere kan fremvise færdige projekter. Hvordan gør I? Pisa skal nok blive færdig og måske kan jeg strikke endnu hurtigere med de addi turbo-pinde der kom med posten i dag. De er sørme en forbedring til mine gamle pinde - strikketøjet glider såååå let! Ren fonøjelse.

Ingen kommentarer: