søndag den 18. marts 2007

Forår?


Der er smukke krokus i haven nu og den seneste uge har man kunnet tro på, at nu er foråret kommet.

Det glæder jeg mig til (i dag blæser, rusker og hagler det, men det kan kun være et mindre skridt tilbage).

Kristine blev født på den smukkeste forårsdag, så hendes fødselsdag er for altid synonymt med forårets komme. Vi har haft huset fuld af gæster i går og på tirsdag kommer der 21 spilopper...




Sidste weekend var vi i haven og plante/flette pilehæk. Fortrinsvis manden - jeg skubbede gyngen og gik tur mens barnet løb på løbehjul.
Da vi kom ind måtte manden tø sine meget kolde fødder op i en spand med varmt vand. måtte jeg gøre noget ved de længe lovede varme sokker.
Og her er de: Opal 6-tråds sokkegarn. Str. 42/43. 56 masker og boomeranghæl. Strikket på pinde nr. 4 på mine nye Brittany pinde.
De pinde er simpelthen så skønne at strikke med. Lette og lækre at holde ved, maskerne glider så let. Jeg skal helt sikkert have fat i nogle flere!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gode sokker er alltid godt å ha. Håper mannen din setter pris på dem:-) Min har en tendens til å foretrekke de butikk-kjøpte... Kos dere med våren, selv om den er kald! Klem fra Fuglemamma www.fuglemamma.sprayblogg.no

Det gule hus sagde ...

lækker, lækker !!!
og et kæmpe tillykke med de 4 år, heldig hende at have en mor der er så god til at strikke.
vh Lis