onsdag den 3. januar 2007

Årets første projekt

Futterne til manden er nu endelig færdig. Jeg løb tør for sort fritidsgarn midt i december - lige før der skulle tages ind til tæerne - og manden siger han har gået og frosset lige siden. Det er da godt vi har gulvvarme! De er en halv ½ centimeter for lange til at være en str. 43/44, men de er gode alligevel - siges der. De er dog blevet tydeligt fnuldrede under filtningen (med håndklæder), men pyt. Årets første projekt er der!!

Hverdagen er startet igen. Hverdag og hverdag - sådan er det endnu ikke helt på min arbejdsplads i en af Danmarks nye regioner. Men jeg er alligevel imponeret. To dage - jeg har alt pakket ud, min nye telefon virker, min nye computer virker, mailsystemet virker - jeg synes faktisk det er ok, når man nu tænker på hele logistikken i det.

Bliver 2007 et produktivt år? Tjaa, det må tiden vise - ideer er der vel altid rigeligt af. Men jeg har ingen fortsætter som ikke at købe garn, strikke et par sokker om måneden eller lignende. Kun at huske på, at det vigtigste er at være med...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Orv! Mine sutsko er på internettet!
De er gode og varme, men hulens glatte på trægulvet.

Tak for sutsko, skat.