søndag den 18. maj 2008

Maple!

For et par dage siden skrev jeg, at Maple lå og tørrede - færdig og klar. Så var det at jeg lige skulle prøve den på. Hm, nederst på ryggen så det godt nok ud som om jeg havde lukket lidt for stramt af. Ikke noget katastrofalt, så det gik jo nok. Der var der ingen der kunne se. Men det kunne jeg. Så Maple lå i nogle dage og kiggede på mig. "Trævl op og luk af igen!" eller "Det er godt nok" skiftedes den til at sige.

Jeg endte med at trævle op og lukke kanten af igen. Og nu er den færdig.





Vi har en vinder. Den er et stensikkert hit og jeg er allerede flyttet ind i den. Blød og lækker og varmer perfekt på en lidt lunken sommerdag. Mangler kun en knap.

Mønster: Maple designet af Helga Isager. Jeg er så vild med hendes design.

Garn: Ca. 136 gram Spinni, farve 12 S og ca. 154 gram Tvinni, farve 12 - en smuk lyslilla farve - 290 gram ialt.

Pinde: Addi Turbo 4 mm, 80 og 100 cm rundpinde og 3,5 mm 60 og 100 cm rundpinde. Man behøver nok ikke 100 cm rundpinde, men jeg syntes det var rarest, da der er maaaaange masker både når krop og ærmer samles og når kanten strikkes.

5 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Godt du trævlede den op og er tilfreds. Den er blevet superflot (det er I begge iøvrigt begge to :-)

Anonym sagde ...

Den er blevet rigtig flot og sidder fantastisk på dig. Tillykke med hittet! Det' nemlig rigtigt: Maple storhitter i mange årstider (jeg har brugt den meget i vinters også).
KH Britt

Birgitte sagde ...

Wauw, den er flot!
Den bliver jeg altså også nødt til at lave på et tidspunkt :)

Anonym sagde ...

Kjempeflott var den - og det er så deilig når man er riktig 100% fornøyd også:-)

Anonym sagde ...

yeezy 350
yeezy outlet
Golden Goose Deluxe Brand
fear of god hoodie
air jordan travis scott
bape clothing
kyrie 8 shoes
yeezy 380
irving shoes
bape sneakers