onsdag den 12. marts 2008

Den ene dag...

...tager den anden. Om jeg fatter hvor de bliver af?
Dagene går med lange samtaler med Andreas, efterfødselsgymnastik, barbieleg, lange trilleture med barnevognen, planlægning af 5 års fødselsdag osv. osv. Nå, ja, og så lige 3x halsbetændelse - kun Kristine er gået fri. Temmelig upraktisk når de voksne rammes samtidigt. Så handler det om ren overlevelse...
Det er ikke blevet til så forfærdelig meget strik. Bare et par ankelstrømper til undertegnede selv.

Mønster: 56 masker, boomeranghæl, str. 39.
Garn: Lorna's Lace, farve "Mixed Berries" (tror jeg nok), forbrug 48 gram.
Pinde: 2,5 mm strømpepinde.
Hotte? Ja, det tror jeg de bliver. Det er det første par jeg strikkede i Lornas Lace i hvert fald. Jeg synes dog de fnuller noget mere end strømper strikket i Opal. Andre med den erfaring? Så selvom garnet er super blødt og lækkert er jeg ikke sikker på det i længden bliver favoritgarn til strømper.

Jeg er for øvrigt stødt på en maskeholderspisende bluse. Spørg mig ikke hvordan det er gået til? Jeg debatterer lidt med mig selv om jeg skal trævle op eller lade dovenskaben råde.
Hvem vinder?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ren barselssump :-)

Mit Lorna's fnullere en lille bitte smule mere end f.eks. opal, men ikke meget. Prøv at gå 1/4 eller halv nr ned i pinde. Jeg strikker normalt p 2,25 mm.

Av træls med en maskeguffer.

Unknown sagde ...

Øv, med sygdomme..Men ellers er det dejligt når livet bare glider stille og roligt.
Pil op, det tror jeg du bliver mest tilfreds med :-)

Chris sagde ...

Strikkede ankelstrømper er for seje! :D