søndag den 21. november 2010

Så er der sokker

... igen:-)

Prøvede at være kunsterisk og tage et par andre billeder end de sædvanlige mine-nye-sokker-med mine-fødder indeni. Må konstatere at det ikke lykkedes særlig godt...ved ikke helt hvad det ligner...
Mønster: 60 masker. Strikket 3 ret, 1 vrang. Jeg har lææææænge været vild med Kaffe Fassets Landscape design/farver - og derfor kan det undre at jeg først nu har fået indkøbt og strikket et par sokker til mig selv. Men nu er det gjort og jeg har fået endnu et par uopslidelige 'arbejdssokker'. Meget kan man sige om Regia/Opal-strømperne garnerne - men deres holdbarhed er der ikke noget at udsætte på...
Garn: 76 gram Regia, 'Landscape Fire' af Kaffe Fasset.
Pinde: 2.25 mm
Hot? Jeg er vild med farverne og de sidder som støbt på fødderne.
Jeg fortsætter med strikketøj i mange farver - denne gang dog mere regulær 'fair isle'-strikning. Mere herom senere.
Næste uge byder på visse spændingspunkter - det kommer der også mere om.
Nu er der vist kun tilbage at konstatere at endnu en weekend er gået aaaalt for hurtigt med fødselsdag, udendørs skøjteløb og almindelige husmoderlige aktiviteter. Men hyggeligt har det været.

2 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Lækre sokker. Har selv et par på i samme garn i dag - farverne er så skønne!

Anonym sagde ...

Meget seje sokker, og rigtig fedt billede!