søndag den 31. december 2006

Årets sidste post


Og hermed det lovede billede af raglansweateren til Kristine. Jeg er vældig tilfreds med resultatet. Kender I det - man har en helt fast ide om, hvordan et nyt projekt skal/bør se ud? Denne her er meget tæt på ideen og det er dejligt. Den er liiidt for stor endnu, men det er nu planlagt. Den ser lidt bredskuldret ud, men det er sådan som jeg har sat den op. Den er det ikke i virkeligheden. Jeg havde tænkt mig den skal bruges under regntøjet eller bare til at have på når Kristine er ude at lege.

Mønsteret er herfra... øhh, nej, det er det ikke, for jeg kan ikke finde det længere. Det var dog træls. Beklager blogger i cyperspace, at jeg ikke kan give dig credit for det fine mønster!

Sweateren er strikket oppefra og ned - det synes jeg er rart, så kan den få lige den længde som man synes (datteren kunne prøve undervejs) eller som der er garn til. Den er strikket i dobbelt Opal strømpegarn - mariehønsgarnet. Lige knapt tre nøgler har jeg brugt. Det har været et dejligt nemt projekt der er blevet slæbt med rundt i julen - man kan bare strikke derudaf uden at tænke for meget!!

Her på årets sidste dag kan man jo så spørge sig selv om man nåede alt det man havde planlagt for 2006? Næh, den liste jeg lavede til mig selv i november er ikke blevet færdig. Jeg løb tør for garn til futterne til manden og Kristines quilt er jeg ikke nået det mindste videre med. Det er måske heller ikke så vigtigt. Et nytårsforsæt for 2007 skal være at huske på, at det er "all about the process". Selvom jeg har en del projekter i tankerne skal de ikke i sig selv være målet. Der er allerede nok af udfordringer for familien i 2007.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, sannsynligvis sa det er