tirsdag den 23. oktober 2007

Spørgsmål?


Jeg strikker Bette fra design.club - et lille, nemt projekt med nogle fine detaljer. Det går bare derudaf.
Men prøv lige at se den retsstrikkede kant! Den er jo dælme ikke særlig køn! At trævle hele blusen op og starte forfra er ikke en mulighed, så hvordan redder jeg bedst kanten? Hækler en kant rundt? Men hvilken? Jeg er ikke særlig velbevandret udi hækleriet. Hjælp søges!
I denne travle periode får jeg faktisk strikket overraskende meget - i hvert fald i forhold til havd jeg havde regnet med. Jeg slapper af med det og det giver lidt ro til at sende tanker til lillebror og den nærmeste fremtid, der jo indebærer en flytning, der efterhånden nærmer dig med stormskridt.
Jeg føler mig efterhånden temmelig slidt. Jeg er i 28. uge og alt går fortsat planmæssigt omend jeg har temmelig mange plukveer efterhånden og ledbånd der gør ondt, hvis jeg bevæger mig for meget. Nøj, hvor jeg glæder mig til at komme i form igen, at kunne gå en rask tur og få frisk luft. Det tærer på humøret og jeg er mentalt helt drænet. Holder ferie om knap 2½ uge og efter yderligere 2½ uges ferie går jeg direkte på barsel. Men jeg overvejer hvornår det er tid til at sige stop og tænke på mig selv/lillebror. Hvornår er det for meget, plukveer, ondt i krop og ledbånd? Og især i forhold til, at man vil jo gerne aflevere sit arbejde ordentligt til kollegaer/vikar. Suk.

Ingen kommentarer: