fredag den 9. november 2007

Åhhh, endelig fri!

Så nåede jeg det endelig, barselsorloven - trods diverse genvordigheder undervejs. Det er skøøøøønt!
Misforstå mig endelig ikke. Jeg er meget glad for mit arbejde, men turen til og fra er for lang. De mange, mange timer på landevejen er bare spildt og jeg var så glad da jeg kørte hjem i dag, og jeg vidste det var sidste gang jeg skulle køre så langt bare for at komme hjem fra en almindelig arbejdsdag. Når jeg om lidt over et år starter op igen har jeg ca. 20 minutter på cykel!

Jeg glæder mig til den kommende tid, hvor jeg kan vende blikket indad mod familien og hvor der er tid til en helt anden rytme end ellers. Jeg glæder mig til at kunne forkæle Kristine med tid, jeg glæder mig til at flytte, jeg glæder mig til alle de ting jeg skal strikke (har man tid til det med en baby i huset?) og jeg glæææææder mig til at møde lillebror. Julie, terminen er 20/1 - så en lille måneds tid efter dig. Det bliver skønt at se alle blog-babyerne in spe i deres mødres hjemmestrik!

Coming up: Ms. Marigold.

Ingen kommentarer: