mandag den 4. august 2008

Træningslejr

Jeg indrømmer det blankt - jeg eeelsker at se OL. Og når man er på barselsorlov kan man se rigtig meget OL. Vistnok noget der næsten ligner 24-7. Jeg skal se OL. Jeg skal se meget OL!
Derfor er jeg også nødt til at være med til Ravelympics. I hvert fald på sidelinien. Jeg er inde på Ravelry, men kigger kun forbi et par gange om måneden. Jeg er simpelthen bange for, at det vil opsluge alt for meget tid.
Men udfordringen med at begynde og afslutte et projekt under OL kan jeg ikke stå for. Så jeg er også med her på min egen lille del af www.
Valget faldt på Harmony i et skøn hørfarvet garn tvundet med ubleget bomuld. Mit allerførste Hanne Falkenberg kit og et design der er lige i øjet til mig. Jeg glæder mig og jeg har trænet frem til OL. Det voldte mig lidt problemer at få strikkefastheden til at passe, men blev til slut enig med mig selv om, at jeg må et halv nummer ned i pinde til 2½ mm.
Jeg ved ikke rigtig om jeg er for ambitiøs - om jeg kan nå målet. På den ene side er der jo også en lille baby at passe og hen på eftermiddagen skal den store hentes og hygges med. På den anden side, OL varer jo hele 17 dage og det er jo kun en vest. Man kan jo kun vinde hvis man tror på det...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

For en lekker trøye! Gleder meg til å se den ferdig på deg. Skal heie fra sidelinja - jeg er ingen OL-fantast nemlig...;-)

Anonym sagde ...

Lækker trøje - et godt projekt til OL.

Jeg har de samme tanke som dig omkring tid. Jeg har besluttet mig for at deltage, i det mindste får jeg startet på projektet og det er stort :-)

strikkeforsker sagde ...

Jeps - lad os lave to snøvl-alongs

I) Vores julebroderi - deadline 30. nov 2009

II) Dear Jane - vi starter når ungerne alle er i skole :-)

- Smid mig en mail på adressen associeret med denne kommentar.