fredag den 27. marts 2009

Heldige mig!


En gang om måneden er min arbejdsdag på ca. 12 timer. Så da jeg kl. 21 onsdag aften endelig svingede bilen ind i indkørslen var en blød pakke med garn og andet godt lige hvad jeg trængte til (+ den kop kakao manden serverede).
Jeg var den heldige vinder af Meretes 2-års-jubilæums-konkurrence og se bare hvad jeg har fået:
To nøgler petroliumsfarvet merino uld fra Gedifra og 3 nøgler rød BabyUll fra Dale garn. Hertil 10 små søde hjerteknapper, 4 smukke maskemarkører der skal smukkesere strikketøjet (istedet for plasticringene) og en... hmmm... tjaaa, jeg må indrømme at jeg ikke helt ved hvad træ'dimsen' skal bruges til. Jeg er aldrig stødt på sådan en før, så med fare for at blive til grin gætter jeg: Til at sætte udenpå pindene, når strikketøjet ikke er i brug?
Tusind, tusind tak for gaven, Merete.

Ingen kommentarer: