søndag den 7. juni 2009

Næste uge


I næste uge er det planen at få strikket sidste del af bærestykket på alpacatrøjen færdigt. Men det tager sin tid at strikke brombærmønster. Derudover er der kun masser af hygge og badning på ugeprogrammet. På grund af min barselsorlov nåede jeg ikke at holde al min ferie sidste år, så i år starter vi sommeren med en uges ekstra før-sommerferie. Rent luksus. Så i morgen tager vi til Skallerup Klit igen - inden feriensæsonen og det store rykind begynder. Vi glæder os alle til at bade og pjaske og lege og hygge og hygge og hygge... Mmmm, bare tanken om at der ikke er græs der skal slås, tøj der skal vaskes, støvsugeren der skal svinges, sager der skal laves, legetøj der skal ryddes op - dét er godt. Taskerne er næsten pakket. Jeg mangler kun løbeskoene, maden, kameraet, mobilerne og sidst men ikke mindst - håndarbejdet!
Ha' en god uge!

2 kommentarer:

Ulla sagde ...

God ferie! Det lyder som den perfekte opladning til sommerferien. Tag nu rigeligt håndarbejde med - eller leder du efter en undskyldning for lagerforøgelse :-P

Eli A. sagde ...

Hei. Første gang jeg er inne på din blogg.. Du lager så mye fint, det ene lekre plagget etter det andre. God helg :-)