onsdag den 7. april 2010

Hverdag

Hverdagen er i gang igen. I ved - på den sådan lidt kaotiske måde; Kristines cykelnøgle lå hjemme på bordet i bryggerset da jeg tirsdag eftermiddag nåede skolen med en trææææt Andreas bagpå cyklen, køleskabet var tømt for andet end en lille gnalling spegepølse til madpakken, en anseelig mængde post havde fundet vej til kontoret i påskeferiens løb (holder postbuddet ikke ferie???) og manden der snakker om møder og kurser i løbet af ugen, så mor må stå for madlavningen. Altså, alt er som det plejer :-) (PS. Det skal retfærdigvist siges, at han plejer at stå for mindst halvdelen af madlavningen...)
Heldigvis skinner solen og vi tilbragte 1½ time ude i solskinnet da vi kom hjem i dag. Uden flyverdragt beviste Andreas lige hvor hurtig han er blevet på scooteren - ham skal der vist holdes et vågent øje med! Godt vejen vi bor på er blind og at bilisterne er meget vant til mange legende børn på vejen.
Så var der også lige til at fotografere Linus:
Det er længe siden jeg har nydt et strikketøj så meget! Garnet er dejligt, opskriften velskrevet og mønstret sjovt og så synes jeg farverne er helt fantastiske! Så selvom jeg egentlig ikke havde det store at berette i dag måtte jeg lave et indlæg bare for at vise Linus frem.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan da godt forstå, at du gerne ville vise Linus frem! Den er rigtig flot i de farver!!!

Ulla sagde ...

Linus er rigtig flot og fortjener et billede

Strikkeheksen sagde ...

Ja, den ser rigtig lovende ud - fine, fine farver :-)

Hvor er det godt, at I trods alt har solskin dernede, når hverdagen sådan ræser afsted med jer :-)

Fuglemamma sagde ...

Linus ser ut som et veldig hyggelig bekjentskap!