tirsdag den 17. januar 2012

Siden sidst:

:: har vi fået skoldkopper i huset. Og mon ikke lillebror overtager dem når storebror er færdig?
:: har denne lille fyr for første gang rejst sig op på begge ben og
:: fået vuggestueplads til april samme sted som storebror går i børnehave (søskendefordel er nu en god ting:-))
:: har jeg strikket et halvt ærme på Marina, men med begge drenge hjemme pt. er der kun tid/overskud til automatstrikketøj
:: begyndt på ærmerne til vitamin D (automatstrikketøjet)
:: købt nye løbesko og taget en tur på 11 km. Måske skulle man overveje en halvmaraton engang.
:: været frygtelig sentimental og svært ved at forholde mig til tanken om det snart er mig der skal ud af døren om morgenen.
:: spist en masse chokolade af samme årsag og
:. overvejet om man skulle drikke lidt mindre kaffe om dagen
:: blevet næsten færdig med at opdatere ungernes album
:: klippet stof til et par bukser til Johannes
:: sendt manden til læge med Kristine på den forkerte dag
:: overvejet om der er noget der hedder pre-preteen humør???
:: har Johannes for første gang sovet en hel nat igennem uden at vågne!
:: bare været mor og kysset og krammet alle mine unger en heeeeeel masse

1 kommentar:

Fuglemamma sagde ...

Fine ting (og noen tunge). Skjønner godt at det er sårt å se permisjonen gå mot slutten. Også vil jeg heie på halvmaraton. Hvis du løper 11 km nå klarer du lett en halvmaraton til sommeren!