mandag den 23. januar 2012

Syweekend (1)


 Det startede fredag eftermiddag med at jeg endelig fik syet de bløde bukser til Johannes som jeg havde klippet i sidste uge. Johannes var blevet lagt ud at sove og den skoldkoppeplettede storebror fik lov at spille på den bærbare = sytid for mor. På en overlocker er det jo ingen sag og derfor var det heller ikke svært for Andreas at overtale mor til at sy et par til ham også:-)
Mønster: Meedom & Meedom, form 1, hhv. str. 74 og 98 cl. Uden lommer og bare med elastik i taljen.
Stof: Arvestof fra min søsters kælder, men jeg vil tro det stammer fra Skipperstoffer.
Hot? De passer fint og drengene ser tilfredse ud. De er gode at lege i når man går hjemme hos mor.

1 kommentar:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Der må have været syvibrationer i æteren, for jeg greb også symaskinen i weekenden ;)

De er lækre de bukser. Jeg må hellere kigge lidt nærmere på M&Ms mønstre, for de ser fine ud.