søndag den 21. oktober 2012

I dag

:: er efterårsferiens sidste dag og madpakkerne til i morgen er smurt.
:: har jeg strikket sidste pind på mit Terra sjal og mangler nu kun aflukningen.
:: har jeg næsten fuldført mit mål om at blogge hver dag i ferien - i går var der fødselsdag i familien og jeg var simpelthen for træt da vi kom hjem. 
:: overvejet (igen, igen) hvad næste strikkeprojekt skal være. 
:: trævlet de 6 pinde jeg nåede at strikke på min Nightingale Vest op. Det er en skøn vest. Måske en anden gang?
:: indset at jeg snart skal til at tænke i pakker til pakkekalenderne. Er I klar over hvor kort tid der er til december!
:: løbet 6 km.
:: drukket en kæmpe kop kakao med flødeskum. Uhmmm....det har været en usund ferie....
:: overvejet om jeg skal tidligere i seng i aften siden vækkeuret ringer kl. 6 i morgen! 

1 kommentar:

Fuglemamma sagde ...

Det høres ut som en fin feriedag. Komboen løpe 6 km og drikke kakao med flødeskum er jo bare helt, helt riktig!