onsdag den 11. september 2013

Jep - alt vel

Men i stedet for de lovede indlæg om strik, er det blevet til 
- arbejde 
- kaos i hjemmet på grund af syge børn
- madlavning til 30 mennesker
- familieweekend med den store udvidede familie (hvortil vi lavede mad)
- en 40-års fødselsdag (mig!) 
- som jeg tilbragte på sygehuset ventende på en mindre akut (men ikke alvorlig) operation. Ikke lige den måde jeg havde planlagt dagen på, men jeg nåede da hjem til aftensmaden og et par gaver.
Men i dag er der tid til bloggen, for jeg ligger på langs, ser Harry Potter på dvd'en og strikker - meget passende - på et par Hermiones Everyday Socks. Mest fordi jeg inden indlæggelsen greb et par strømpepinde, noget strømpegarn og det lige var det mønster der faldt mig ind her og nu. 
Så ja, alt vel her:-)

2 kommentarer:

Monstermønster sagde ...

Gratulerer med jubileet, og god bedring!

Fuglemamma sagde ...

Hermione-sokkene er så flotte. Og godt å høre at du har stått det hele av! Gratulerer med jubileet!