søndag den 7. juni 2015

2 x uendelig...

...eller masser af bilstrik til sommerens ture?
Øverst Bøvertun der skjuler en - heldigvis - sjælden fejl. Jeg kom til at tage en pind der var et halvt nummer mindre end jeg troede. Og opdagede det først efter at jeg havde delt til ærmer og krop:-( Heldigvis er størrelserne store i det og efter en omgang regning og et par ekstra masker under hvert ærme tror jeg det går uden at skulle forsage is hele sommeren. Men det er en lang kofte, + ærmer, opklip og kanter på pind 3, så jeg kommer til at fornøje mig et stykke tid endnu.
Nederst Rachel i SilkWool fra Garnudsalg. En ren fornøjelse at strikke med på mine ChiaGoos interchangeable på pind 4 - garnet og pindene passer perfekt til hinanden. Og Rachel ligner en klassiker i min garderobe:-)

Ellers har weekenden budt på hygge på terrassen i solskin, rabarbercrumble og rabarberkompot, en babyhugorm på min gåtur i går, et rådyr på min løbetur i dag og besøg af friske gamle oldemor på 89. Jeg burde også nå at svinge støvsugeren og gøre køleskabet rent, men lur mig om jeg ikke finder på en overspringshandling eller to...

Ingen kommentarer: