tirsdag den 8. april 2008

Af og til...


... strikker jeg. Imellem de få pinde det bliver til skal halsbetændelse nr. 2 plejes, mødregruppen skal besøges, Andreas skal skiftes og Kristine og jeg skal spille junior-Matador for nr. 134 (mindst!) gang.
Jeg har prøvet med tv-strik, men har det med at falde i søvn om aftenen....
Men det går da alligevel fremad med EZ's Tomten Jacket. Nem at strikke, nærmest lidt kedelig. Det hjælper ikke, at jeg absolut ikke er venner med garnet. Det der bomuld/akryl strikker jeg aldrig i igen! Det er stift og ufleksibelt og strikker jeg mere end en halv time får jeg begyndende ondt i håndleddet. Nu gælder det bare om at tage sig selv i nakken og se at blive færdig i en fart.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fin sag til Andreas. Det med "af og til" kender jeg alt til :-)

Anonym sagde ...

Uah! Pass på håndleddene. Kanskje like godt at det bare blir "avogtil" med det garnet;-) Kos dere!!!