søndag den 9. august 2015

Lidt af hvert

Jeg strikker på lidt af hvert:
Et par strømper til mig selv.
En robot-trøje til Andreas.
Vanilla til mig selv.
Alle og ingen får min fulde opmærksomhed, så det går ikke hurtigt. Samtidig skal de konkurrere med solskin og udeliv, 'Washington-dekretet' og en ny og lidt travlere hverdag hvor mine løbeture må henlægges til efter aftensmaden og putning af drenge. 
Når det så er sagt så har jeg i dag strikket på terrassen samtidig med at jeg kunnet kigge på søde drenge der har badet i badebassinet og Kristine der har hjulpet manden med at male flagstangen. 
Vanilla får sikker også et par cm mere om lidt når manden og jeg sandsynligvis snupper et afsnit mere af The Tudors. Nu har kone nr. 5 fået kappet hovedet af, så vi nærmere os afslutningen. Gode forslag til andre serier på Netflix der er gode at strikke til?

Ingen kommentarer: