lørdag den 3. februar 2007

Slavearbejde!


Det bliver en hue til manden istedet for. I Isagers meciseret 100% egyptisk bomuld. Sort. Addi turbo 2,5 mm. 2 ret, 2 vrang. Jeg gider egentlig ikke - derfor overskriften. Men jeg har lovet manden en ny hue, fordi den jeg strikkede sidste år kradser. Dengang strikkede jeg i et eller andet no-name strømpegarn og det er i hvert fald ikke blødt nok til mandens sarte hud (ej, jeg forstår ham godt, der er ikke noget værre end en hue der kradser). Så nu strikker jeg den igen og denne gang i bomuld.
Strikketøjet er beregnet til togturerne til København, hvor jeg i hvert fald skal til møde én gang om måneden. Der skal ikke tænkes til arbejdet, den lange togtur bliver lettere at udholde med et strikketøj og jeg får elimineret én af punkterne på "to do"-listen.
Det er fredelig lørdag - Kristine har besøg af kusinen. Det er nemt for forældrene, der får tid til lidt småsysler - såsom at blogge :-)
Go' weekend!

Ingen kommentarer: