tirsdag den 22. januar 2008

40+2

Mens vi venter nyder vi dagens fantastiske vejr:


Man kan ikke blive andet end glad når man 2 minutters gang (i ' højgravid tempo')hjemmefra har denne udsigt og natur at spadsere i. Der har været højt til himlen i dag.

Jeg venter og jeg er spændt til bristepunktet - hver en lille mistænkelig murren bliver øjeblikkelig omsat til et 'er det nu?'. Kristine blev født et par dage før terminen, så det har jeg været så sikker på at jeg også ville anden gang med de mange plukveer jeg har haft, osv. Men jeg ved jo også godt at tekstbøgerne siger, at det ikke er en regel uden mange undtagelser...


Postmand Per har forsødet dagen med en lille pakke med garn:
100 gram Lucca efter Kristines eget valg. Er ved at blive omsat til en hue.
100 gram Lucca Fino i mørkegrå, der sammen med en rød rest fra lageret er tiltænkt endnu en Frode og 50 gram mørkegrøn Arwetta, der er tiltænkt en klassisk ribvest til efteråret.
Lageret skal således fratrækkes 250 gram ialt.
Kan I have en god aften.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Føler med dig..Det er sejt i slutningen.