søndag den 20. juli 2008

Ferie i Klitmøller

Lidt stemningsbilleder fra sidste uge. Vi var i Klitmøller - en til tider lidt fugtig affære...
Hovedgaden i den ikke så turistede ende. Den anden ende bærer tydeligt præg af, at Klitmøller er 'The cold Hawaii' med masser af surfere og surfbutikker.

Der var naturligvis is hver dag - og de blev gerne indtaget mens vi kiggede på de brølende bølger. Andreas sad som regel i mei tai'en (skildpadde), der viste sig helt uundværlig.

I Vorupør kan man selv lave lys.

Ca. 1950 var min farfar fisker i Klitmøller - han havde en båd som den der er klodset op på stranden fjernest i billedet. Jeg kan slet ikke forestille mig hvilken 'udørk' det var for min farmor at komme til dengang. Den sidste dag blev det heldigvis så vindstille og varmt at vi kunne komme til stranden og bade (soppe...) og blive en lille smule røde i kinderne.

En fin uge, meeen jeg kunne godt have brugt lidt mindre vind og en hjemmestrikket trøje mere.

Ingen kommentarer: