mandag den 14. september 2009

Intet nyt fra fronten

Her kæmpes stadig med Pine. Vi har ikke været lige gode venner i den forgangne uge.
Først var der noget med nogle indtagninger som jeg ikke fik placeret helt jævnt over pinden. Nu er indtagningerne på Pine ret så tydelige, men jeg lavede den klassiske med at strikke lidt videre og bare lade som om at det så jeg ikke... Så opdagede jeg endnu en fejl, prøvede at rette i det patentstrikkede, også indtagningerne, hvorefter Pine røg i skammekrogen et par dage, for hvordan er det lige med patent og fejl?! Fuldstændigt håbløst efter kl. 22.
Dernæst er den en garnsluger af format. Jeg fatter det ikke. Jeg er foruroligende tæt på at have brugt mine 500 gram og mangler fortsat begge kanter.
Måske er jeg reddet på stregen, for da jeg lukkede af i går og prøvede den på var ærmerne for lange. Mystisk. Jeg har målt og målt og er bevidst gået efter lidt mere end 3/4 ærmer. Men så bliver der ved afkortningen vel lidt rester til kanterne. Ja, ja.
Men den ser ud til at passe:-)

Ingen kommentarer: