lørdag den 6. februar 2010

Dagens post

Humør: Godt!
Det er sket: Huset støvsuget, vasketøjet lagt sammen, traileren gravet fri af sne, ungerne luftet (indtil flere gange), ænderne fodret og aftensmaden ryddet af bordet.
Det skal ske: Laves kakao, den sidste halvdel af et af mine igangværende projekter skal lukkes af, vaskes og spændes op, vasketøj skal hænges op og så skal der måske slåes op til et nyt projekt eller spilles med manden.
Lytter til: Manden der er læser godnathistorie for Kristine.
Læser: Ingenting.
Kigger på: Fjernsynet er slukket og jeg tænder heller ikke for Melodi Grand Prix. Måske Barnaby hvis jeg holder mig vågen til den tid:-)
Vejret: Det er frostvejr (har næsten lige været ude med skraldeposen).
Det værste: Uhhhh, jeg er altså ikke glad når jeg kan se at jeg nok skal til at trævle et igangværende projekt op, fordi mavefornemmelsen bare siger nej, nej, nej.
Det bedste: At der er en hel aften uden planer foran mig? At weekenden ikke er over? At vinterferien venter lige om hjørnet med lejlighed i KBH og masser af forhåbentlig fine oplevelser? At begge unger bare har været super glade i dag?

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Lyder til i har hygget jer, det er nu skønt med en go weekend;-)
Knus og fortsat go søndag