lørdag den 16. april 2011

40+4 - bare strik

Familien har startet påskeferien. Der er ingen konkrete planer - vi regner dog med nogle familiebesøg i løbet af ugen... Heldigvis er der legekammerater i nærheden og der varsles godt vejr, så vi kan være ude. Haven trænger altid til lidt kærlighed:-)
Jeg strikker på Liva, bagstykket er færdig, men både i går aftes og i formiddags har jeg forgæves forsøgt at få mønstret på højre forstykke til at passe. Der må vist en mail afsted til designeren. Imellemtiden har jeg slået op til at par strømper til mig selv i et for mig lidt spraglet garn, men jeg blev simpelthen så forårsglad af farverne at jeg bare måtte strikke et par strømper.

2 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Begge dele ser skønne ud. God påske!

Sanne B. sagde ...

Hej Lena,

Se rasmilla.dk, der ligger en rettelse til forstykkerne :-)

kh
SanneB