tirsdag den 21. august 2012

Titelløs

Det er skam ikke fordi jeg ikke formulerer en masse blogindlæg - det hele foregår bare i hovedet og ikke i cyperspace. Jeg ville fx gerne fortælle om de 42 striber jeg har strikket på den kommende vinters halsklud eller vise den fine, lækre og skønne Gerda jeg har fået strikket færdig og som bare venter på indkøb af de helt rigtige knapper eller fortælle om de fire par bukser jeg har planlagt og klippet til Johannes.
Der sker ligesom bare ikke noget. Det kunne bl.a. være fordi jeg nu på snart tredie time forsøger at få Johannes til at sove. Han har sine sædvanlige klassiske tegn på en ny tand og jeg kan derfor ikke forvente den store succes .... og, ja, jeg er selvfølgelig den eneste voksne hjemme og havde set frem til en produktiv krea-aften...
Det kunne også være den der hverdag der har indsneget sig efter en dejlig lang sommer. Jeg forsøger desperat at indsnuse de sidste varme dage og aftener, men den afslappede, langsomme feriestemning er ved at fordufte. Heldigvis bugner drivhuset med nye tomater hver dag og børnene er glade og fornøjede og plager ikke om ret mange is ... hverken formiddag, eftermiddag, aften...
Så altså, det går jo nok - og lige nu skriger Johannes da i det mindste ikke:-)

Ingen kommentarer: