søndag den 7. oktober 2012

Ja da

... tænkte jeg, da jeg læste Ullas spørsgmål om man tør flashe sin samling af hjemmestrikkede strømper. Det er da ikke noget problem.
Og det startede også godt - her er mine strømper: 22 par, alle dokumenterede på bloggen og kun et enkelt par eller to bliver sjældent brugt. 
 Her er børnenes strømper - ikke imponerende taget i betragtning af husstanden tæller 3 børn. De to par til venstre er Kristines, de andre to Johannes og så har Andreas også et par, men dem kunne jeg ikke finde.
Da jeg spurgte manden om han kunne finde hans strømper var svaret at de fleste jo var blevet smidt ud på grund af stoooore huller, der ikke længere kunne stoppes og at han kun havde et par tilbage og at de også havde huller....
Men han ville gerne have nogle flere. Og han da vist ikke fået nogle i år. Ups. De er bare ikke så spændende at strikke i den version han kan lide. Ensfarvet mørkegrå i 3/1 rib uden dikkedarer. Og i virkeligheden skulle man jo forsyne ham med 10 par fra starten så der var nogle at skrifte mellem, så sliddet på det enkelte par ikke var så stærkt. 
Det er er i hvert fald helt sikkert at jeg ikke skal vise ham Ullas mands beholdning af strømper, for så holder plageriet da aldrig op. 
Hmmm... men jeg kunne da sætte et par eller to på to-do listen og overveje indkøb af garn.

Ligenu skal der strikkes et par omgange på Kristines Tankestreg og nydes en kop the mens Johannes sover og de andre er i svømmehallen. 
God søndag.

3 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Hmmm, må hellere være med på bølgen og gå hjem og rode i skufferne...

Der kan manden i det mindste hævde flest sokker... børnene er det nok også lidt bagefter med. Men på den anden side, deres fødder vokser jo også utrolig hurtigt!

Ulla sagde ...

Tak for billederne. Du er så en bedre mor end mig og dårligere hustru FNIIIIIIIIIIIIS. Ham hr mand skal du da have lært noget om farver og glæden ved multifarvede strømper :-D

Anonym sagde ...

supreme shirt
supreme hoodie
off white jordan
yeezy boost 700
goyard
off white
fear of god
bape sta
jordan 11
curry 9