tirsdag den 9. april 2013

WIPs

I mangel af færdige projekter og andre spændende ting af berette og vise frem er her mine to igangværende projekter:
1. Mit transportable projekt eller når det bare skal være nemt: Line Break af Veera Välimäki i Madelintosh Sock. Masser af retmasker. Projektet voksede en del i weekenden hvor manden og jeg var til voksenfest i KBH. 3½ timers køretur x 2 med gemalen bag rattet = masser af strikketid.
2. Mit langtidsprojekt: Ursula Cardigan af Kate Davies i højlandsgarn. Det vokser ikke så hurtigt, men der er til gengæld mere udfordring i det. Jeg hygger mig gevaldigt med den.

2 kommentarer:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Den cardigan har jeg også et godt øje til.
Jeg er ret vild med de farver, du har valgt til den. Den bliver helt sikkert smuk.

cecilie sagde ...

Hej Lena,

Kunne jeg få lov til at få opskrifterne på:

Fuglemamas, Omslagsbody, "Fra Blød Begyndelse" Fra May B Langhelle 0-3 ?

Jeg skriver for min mormor som er meget interesseret :-)

Kh Cecilie & Else