lørdag den 18. oktober 2014

Efterårsferie aka grøn halvpatent

Et af mine nytårfortsætter næste år skal helt sikkert være at tage flere billeder - i ferier og til daglig. Så der er ingen fine billeder fra vores fine efterårsferie, men jeg kan da fortælle, at vi har
- været i sommerhus
- gået lange ture langs stranden og løbet i klitterne
- bagt, spillet brætspil, ipad og set fjernsyn
- købt en ny cykel til Kristine og indedørs fodboldsko til Andreas (tjek, tjek)
- afsluttet Legolandsæsonen med endnu en sjov tur
- drukket kakao med flødeskum og spist en anelse mere kage og popcorn end vi plejer og 
                                       

- jeg har strikket en frygtelig masse halvpatent. På pind tre. Og det er næsten uhyggeligt så langsomt det går. Men jeg hænger i, for jeg nåede også forbi Heinrichsens uldspinderi for et par dage siden, så der er nyt garn der venter og nye trøjer der må begyndes på så snart jeg er færdig med denne trøje.

Over and out (jeg er alene hjemme og må skynde mig videre)!