fredag den 8. maj 2015

35/35

Der er stor tilfredsstillende ved endelig at se en færdig stak firkanter til Vivid. 35 stks. på 9½ måned strikket indimellem alt det andet. Hvilket gjorde at det tog sin tid at få lært mønstret udenad. Men hyggeligt som et lille projekt indimellem.
Næste skridt er at finde ud af hvordan firkanterne skal placeres i forhold til hinanden. Det har jeg heldigvis kvalificeret hjælp til :-)
Jeg skal også have fundet ud af hvordan de skal hækles sammen. Skal det en helt flad sammenhækling? Og så skal jeg have garn købt dertil. Jeg har højlandsuld i bly, som jeg oprindelig havde tænkt ville være fint, men det er lidt for 'bleg' i det. Jeg tror jeg skal over i noget lidt mere koksgrå. Så er det jo et held der er Uldfestival i weekenden!!
Kommer du også?

Ingen kommentarer: