onsdag den 7. oktober 2015

A Very Merry Christmas Town - del 1

Jeg har taget forskud på julen!
The Frosted Pumpkin Stitchery har udgivet et hemmeligt julebroderi der kommer i 4 dele. Her er 1 del færdig (clue 1). Del 2 og 3 er kommet og del 4 kommer sidst i oktober, så der er tid til at blive færdig til jul.
Kittet kan købes direkte fra The Frosted Pumpkin Stitchery, men med fragt og told mv blev det mere end dobbelt så dyrt som selv at købe materialerne. Materialer, farver osv er angivet i mønstret så man selv kan købe det, så det har jeg gjort. Jeg har købt hvid aida med glimmer (!). En lidt lys blålig eller naturfarvet bund kunne også have været fint og vist den hvide farve bedre, men sådan blev det ikke.
Det er sjovt og jeg får luftet nålen mere end pindene i disse dage. Jeg er frygtelig fristet til at melde mig til deres årlige year-a-long med månedlige clues afhængig af temaet. 

Ingen kommentarer: