torsdag den 21. august 2008

Mere OL mv.

Jeg er småskadet. Om det er de mange masker eller de tynde pinde ved jeg ikke, men faktum er, at jeg efter 20-25 minutters strik får ondt i højre håndled. Ganske upraktisk når man kan lide at strikke og OL nærmer sig sin afslutning. Det gør Harmony ganske vist også. Forstykke og bagstykker er samlet igen, og det tegner godt. Særdeles godt. Eneste minus er at strikkefastheden passer i højden, men ikke i bredden. Jeg forstår det ikke - var meget omhyggelig med strikkeprøven. Må prøve om den kan strækkes i våd tilstand, så den lige bliver de 5 cm længere den skal være for at blive helt perfekt.
Der venter en heldagsfamilieudflugt lørdag, så jeg skal gøre mit bedste for at komme i mål, men jeg garanterer ikke.

Når håndleddet har gjort for ondt har jeg moret mig med at ordne mine strikkeopskrifter og strikkeprøver. En stor bunke er nu forvandlet til en sirligt ordnet mappe. Skønt!
Egentlig skulle jeg have taget fat på den store bunke papirer der ligger og venter på kontoret, meeen...ahem.. man skal jo starte et sted...
I øvrigt har jeg lige besluttet at Kristine aldrig får lov at flytte hjemmefra. Hun er taget på lejr med børnehaven og gud hvor er her tomt. Selvfølgelig nyder jeg det også, men hva' f.... gør man når børnene flytter hjemmefra. Får en hund?
Bettefyren sover. Hvis der er nogen der er trætte af de monstermange hvepse der har været her i år, så er han det da i særdeleshed. Den anden dag formåede en af de sataner at kravle ind under fluenettet mens ungen lå og sov og stikke ham! Han vågnede selvfølgelig med et hyl. Heldigvis sad brodden fast, så vi kunne trække det meste af giften ud igen, men den led godt nok en grusom død, den lille s.....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kender det. Min lille pige er også på koloni lige nu - for katten hvor der bare mangler hendes glade lille væsen derhjemme!
Mht håndleddet er der ikke andet at gøre end at give det hvile (og måske kun strikke 10-15 min ad gangen). Så pyt da med om du når det. Eller varier og hyggestrik lidt på lidt større pinde på et helt andet projekt.
:-) Britt

yanmaneee sagde ...

pandora jewelry official site
hermes belt
yeezy 380
lebron shoes
moncler outlet
kd shoes
air jordan 1
curry 7
birkin bag
adidas yeezy