lørdag den 8. februar 2014

Lørdag

Jeg vågnede temmelig morgensur i morges (forbandede eksemkløe der forstyrrer søvnen), så
:: jeg satte mig i et hjørne efter morgenmaden og begyndte på et par strømper
:: klippede Johannes med maskinen. Skulle så også lige efterklippe et par steder senere på dagen da håret var tørt uden at opdage at gemalen havde sat maskinen på mindste indstilling. Så nu har drengen et par 'bare pletter' i håret. Hmmmm....
:: løb 3 km ind for at handle 3 liter mælk og 3 km hjem igen. Heldigvis cyklede Kristine med mig så hun kunne have indkøbet på cyklen. Hun gad dog ikke følges med mig hele vejen hjem.
:: set OL - langrend, kælk og skiskydning. Man er vel nørd.
:: bagt boller (til morgenmaden)
:: lagt tøj sammen, strøget og vasket op indtil flere gange.
:: båret ting ud af Andreas' værelser, der nu er klar til afdækning og maling.
:: tålmodigt sunget alle de sange jeg kendte i Johannes' (tykke!!) sangbog indtil han ikke græd længere. Suk. Det var lidt nemmere at trøste da han brugte sut.

Så selvom det ikke er verdens bedste dag går det alligevel. Nu skal jeg bare lige overtale manden til at lave popcorn:-)

Ingen kommentarer: