tirsdag den 20. september 2011

Dagens outfit

Kristine i pink bluse, lyserøde strømpebukser og netop færdigsyet kitty-nederdel.
Mønster: Minikrea 30100 - str. 128/134, ingen ændringer. Supernem og enkel, men man skal selv huske at afsætte markeringer til rynkerne, det gør det lidt nemmere.
Stof: Hello Kitty figurer på grå bund (bmould) fra Stof og Stuff - fint til formålet.
Hot: Er indviet...

Johannes i grå body, stribede strømper og overalls. Fuldstændig udmattet efter at mor havde holdt ham vågen med leg og bad, så formiddagsluren kunne ligge lige mens mor var til gymnastik.
Mønster: 'Bukser med lap' (uden lap!) af Elsebeth Gynther. Mit andet forsøg. Denne gang med indvendig belægning (som ikke kan ses) og matchende kant forneden. Bedre end første par, men knapperne skal skiftes ud. Glemte at teste hullets størrelse på prøveknaphullet på de valgte knapper...så det blev til pyntedyreknapper der er temmelig besværlige - sjovt nok havde drengen ikke fået buslerne på igen efter at manden havde skiftet ham:-)
Stof: Mørkblå babyfløjl og lidt rester fra kassen.
Hot:Fine, fine, men jeg burde nok have gjort mig mere umage med et bedre billede så I også kunne se det:-)

PS: Næste post har lidt med strik at gøre...

1 kommentar:

Fuglemamma sagde ...

Oj, lenge siden jeg har kommentert her inne nå. Jeg har lest meg litt nedover og tittet på alle de flotte plaggene du har sydd. Du er utrolig flink! Og ungene er så søte, både de store og ikke minst den lille nydelige. :-) Ha en veldig fin onsdag!